2008. november 3., hétfő

Semmi...

Uncsizooom... (=_=)" És most valahogy minden és mindenki idegesít...lehet csak azért mert...eeee.....*Rosalie sors*

De az Angel Sanctuary fanságom már megint szintett lépett! xD Néha így rámtör, hogy "Úristeeen ezt én mennyire imádom" és a legfuribb az, hogy nem múlik el! Már 3 éve tart a szerelmem! *love* (erre ma jöttem rá bezony...jó sok mi? xD)
De a mostani az nagyon fájdalmas...T^T Bárcsak ismernék vkit (aki magyar mondjuk :P) és úgy szereti mint én! *-* Mert sokan ismerik Yuki-sensei-t vagy a mangáit, vagy éppen az AS-t, vagy már cp-ztek is belőle...de szeressék már anyira, hogy anyira...annyira nagyooon!!!!!!!!!!!!! Anyira, hogy ez nekik a fő kedvenc és áhh!!!! (*^o^*) És látják a mélyebb értelmét! xDDD És kb annyit filóznak rajta mint én~ (mert van rajta mit!!! :D) (és nem a szar magyart olvassák =_=")

Alexiel-el álmodtam vmit...már nemtom, hogy mit...de olyan furi érzés volt...ehh...Nee-saaaaaan!!!!!!! *szív*

Jajjj egyszer majd az álom cp-met is megakarom csinálni, csak ahhoz kellenek emberek~ már olyan sokszor álmodoztam róla! Olyan jó lenne! *-*
Rosiel, Katan, Alexiel, Lucifer - így négyen együtt, tök jó kis csapat sztem! :Đ Persze akkor van értelme az egésznek, ha vki ismeri a karaktert és hajlandó beleélni magát a szerepbe... :P Nah, ilyen emberkéket én mikor találok? Kb soha...xDDD

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Teljesen átérzem a helyzeted Rosiel-sama... (;_;) Az ember sosem talál olyan cosplayereket akik eléggé szeretik a sztorit és beleélik magukat teljesen a szerepbe és még alaktra/arcra is megfelelnek...
De azért ne add fel! (^_~) Egyszer talán szerencsénk lesz!

Névtelen írta...

Köszi, hogy írtál kommentet! <3 :)
Remélem is!!! *-*
Ha meg nem akkor még mindig cpzhetünk HwD-ből! x'D

Unknown írta...

Nincs mit! Ha már úgyis mindig elolvasom amiket írkálsz... (^_~) <3

Hát igen! A HwD örök; mindig itt lesz nekünk! (;_;) Olyan megható!

Névtelen írta...

Télleg? *-* Am én is a tiédet, csak eddig még nem kommenteltem, de ami késik nem múlik! xD