2008. november 18., kedd

~Seme Top 15~

Ééésss itt van a Top 15 legjobb seme!!! Szerintem legalábbis :P Majd berakom RL-re is, hacsak eszembe nem jut, hogy kihagytam vkit~ xD De most nem...bár olyan hiányérzetem van :3 Persze rajtuk kívül még nagyon sok mindenkit beakartam rakni a listába, de nem akartam Top 50-et (vagy akár mégtöbbet xDDD) csinálni... O__o"
De azért megemlítek két vkit akik "különdíjat" kaptak! xD Dr. Muraki, mint a kedvenc doki (xD) és Katan...mint a kedvenc......Katan :S

Jah, és semmilyen sorrendbe nem állítottam őket!!!

1
Keith
2 Sebastian
3 Xing-ke
4 Ludwig
5 Lucifer
6 Kanda
7 Koumei-sama
8 Katou
9 Susumu
10 Luzer
11 Akabane
12 Shiki
13 Byakuya
14 Kuroro
15 Medicine Seller

Uhh...történt valami borzalom, mégpedig az, hogy miközben szépen csinálgattam a linkeket, rájöttem, hogy ez a lista közel sincs kész... O_O pedig az hittem már össze írtam! O_O De nem! Szal most ez lett végülis, de voltak sokan akik így kimaradtak (mert lusta vok most keresni, feltölteni képet xD) pl ők: Kyouya, Ban, Ritsu...meg még nemtommárkik...
De beraktam így gyorsan utoljára a Medicine Seller-t *love love* mert most éppen őt nagyon szeretem~~~ *-* Amúgy a többiek nagyjábból állandó kedvencek...mondjuk mostmár a Kusuriuri is az lett! *szivecske*

Nincsenek megjegyzések: