2008. november 7., péntek

Cooosplay~~~


@_@ MAL-ra nagy nehezen "összeírtam" a kedvenc szereplőimet...de mindegyikről képet már nem tudtam berakni, így is nagyon sok lett ^^" Pedig kerestem és vagdostam és kicsinyítettem :P

Wááá, már nagyon várom a cp-t!!! Most éppen az őszit! xD (Persze a tavaszit is :P - Ááá, még anyagokat kell vennem! Úgy érzem, ha most nem veszem meg, kifutok az időből! T^T Még jó hogy mindent előre elterveztem...de úgyis tuti marad dolog a Con előtti napra is, múltkor is így volt :S)

Szal az őszi~ Ez lesz:


A neheze már megvan..."csak" új csizma kell (ami elvileg most tavaszra meg lesz), a rövid gatya, meg új jelvények, meg az a lógos izé oldalra (szakértő vok, látszik :P) meg talááán új paróka, bár sztem a régi is jó lenne hozzá, de azért.........És a legjobb a palást! ♥
Óóó, ezt most vettem észre! Kesztyűje van! xD Ami azt jelenti, hogy tudok majd fogni és egyedül WC-ni! :Đ (bár lehet azért mégis köröm lesz...majd eldől~ =D)
És Darkinak- ahogy kerestem ezt a képet a 16. kötetben - találtam még egy Gabriel ruhát is~! Majd megmutatom neki! Csak nehogy elfelejtsem...de úgyse fogom ez AS! :P
Beryl meg akkor valszeg Kirie lesz. És akkor már hárman vagyunk, de még próbálom beszervezni Mira-t is! És az mááár 4!!! Embereeek!!! NÉGY!!! Nagyon jó lenne~!!! *-* *meghatódott*

The End (értelmes ez itt :P)

Jah, a felső képen Dorothea...csak úgy :P

Nincsenek megjegyzések: