2012. április 10., kedd

cpcpcp





gyors bejegyzés, a rikkai cp-ről eddig :D
bár azóta már haladtam: kész van az összes piros csík az ujjakon~ ömm a logók...arról lehetne írni -.-' a lényeg h nincs bennük fehér, és mivel így utólag hülyén nézne ki ha tennék bele, leszarom nem lesz! xĐ nem tudom más milyen módszerrel csinálta meg, nekem jobb nem jutott eszembe mint ez a nyomtatásos-vasalásos verzió x333 de a legjobb persze az lenne ha vennék egy kész ruhát xDDD
a cipőm: mindenképp ilyen nagyobb talpú sportcipő féleséget akartam, de se leszek elég magas T^T

és már csak pár nap és coooon! x)))

5 megjegyzés:

beryl írta...

PS mindent megold. XD a képeket befehérezzük oszt csőváz, úgyis lesz nekünk kész gyártmány, szal. :DDDD

A Masamune-s képeket nem rakod ide fel?:)

Mantis írta...

Én a saját cuccomon festettem a mintákat anno.

Rosiel írta...

Beryl: dehogy psezem ki x'DDD
öööh, majd deee xO
Mantis: nekem van ami festve van van ami ezzel a vasalós cuccal x3

POPPA írta...

I love Rikkai. And tennia-uniforms are pretty comfy. :3

Rosiel írta...

yaaay Rikkai! :D
yep, this will be one of my most comfortable cosplays i think~ :D