2012. március 23., péntek

Illumi cp

Illumi Zoldyck (Hunter x Hunter) cosplay ^-^
(mindig elfelejtem berakni az újabb cp fotókat xO)
szal a ruha meg a fantasztikus "fegyver" made by me~ Mikaela-tól van a paróka, amit csak beállítottam egy kicsit, képek szokás szerint by Beryl edit by me~ ^-^ és vmi hihetelen csoda folytán tök jól láttam a dioptria nélküli lencsékben amikor nem is volt rajtam szemüveg~ :D jó nem annyira nagy csoda csak gondolom úgy tört meg rajta a fény vagy vmi, de azért meglepődtem egy kicsit, hogy hogyan is látok hirtelen ilyen jól... :D

A fotózás vicces és rövid volt mert jött a biztonsági bácsi és elküldött minket...amit mondjuk elég lassan sikerült kinyögnie -.-
biztonsági őr: öööh...mit................csináltok.....?
B&R: fotózunk....o.O
biztonsági őr: deh.............mit...?
B&R: a jelmezt...? o.o
biztonsági őr: jóh...mert...az...épületet nem szabad...
B&R: oké, azt nem.... O-O
biztonsági őr: mi....az a kezedben......? *rámutat Illumi tűire xD*
B&R: ezt mondtam: öhhh...ööö...csak pálcika, meg dekorgumi.... de ezt gondoltam:igazából egy fegyver amivel másokat szoktam megölni és manipulálni, pont olyan biztonsági őröket mint TEEEEE!!! és még saját fejembe is beletudom szúrniiii!!! háhááá! xO*

aztán végül elmentünk,de nagyon lassú emberke volt...xD mondjuk nem is tudom mit hitt, hogy ilyen szerkóban akarom ezekkel a fura cuccokkal a kezemben felrobbantani az épületet, és közben még le is fotózzuk...vagy mi lol












a naptól alig bírtam nyitva tartani a szemem o.o

1 megjegyzés:

beryl írta...

ahhoz a bácsihoz valami hangfelvételt kéne csatolni mert így nem érzékelhető mennyire részegesen lassú volt a hangja XDDDD ööööhöühöüüh... xD