2011. december 3., szombat

Tuturu~

Cate Blanchett~ (kedvenc színésznőm x)) mááár nagyon akartam vmi realisztikus képet csinálni Sai-al szal tádááá XDDD ha vkit érdeklnek a rajzaim akkor itt a másik blogom ahova mindenféle fost felrakok xĐ rosejail.blogspot.com

Amúgy meg cpről akartam írni, meg ezt a blogot átakarom alakítgatni, és úgy tervezem h az összes cp fotómat felrakom mert soha nem kerül fel az összes sehova, meg ilyen félkész, és "készítés közbeni" képeket is felakarok majd rakni~ x)
Szaaal ebben az évben elvileg még 2 cosplayt tervezek, Illumi (Hunter x Hunter) és Toboe (Wolf's Rain)...mondjuk szerintem csak ilyen dA-ra ID képet vagy vmi itthoni képet csinálok, mert hideg van és ez az idő nem jó ahhoz amit elképzeltem hozzájuk. xĐ Bár ha nem esik a hó akkor talán lesznek "rendes" képek is *w*, pfff most nem akarom, h essen... -.- (más okból se -.-'''''')

Toboe már 90%on van, Illumi felsői készen vannak meg pár cucca x) csak a kontaktlencsékre várok még, deee már megőrülök, ááááá jöjjön már meg! @_____x ###gfdiegzhdi hjberj
Illumi-é tök menő, naaagy fekete lesz, áhhh már alig várom h kipróbáljam xDDD

Ééés itt van pár lány cp tervem, leginkább jövőre meg azutánra~~~ ^_^ mostanában összegyűlt pár kari akiket szeretnék cp-zni, őket mutatom meg, lányokat elég ritkán szoktam cosplayelni és múltkor jöttem rá, hogy mostmár elég sok van tervben. *w* Ők lennének~~~

Trish

Kikyou Zoldyck (igeeen, Zoldyck fétisem van...ohyeah xĐ)
Hokuto-chan
Juri Liang Qi (még mindig csak terv T_T)
Jolyne

Kurisu

Hazuki

plusz még Lily Evans és Akasha csak róluk nincs képem xDDD

Nincsenek megjegyzések: