2011. december 23., péntek

hyuu hyuu~

Beryl levágatta a haját és most teljesen úgy néz ki mint Oskar~~~ x))) (a Let The Right One In c. svéd filmből-könyvből --- pár napja olvastam ki a könyvet és iszonyat jó! *q* aki szereti Anne Rice könyveit annak szerintem ez a könyv is tetszene~ végre normális vámpírok -.-)
Én is tervezek egyszer majd Eli cosplayt *w* (mondjuk már csak egy paróka kéne hozzá)
a kontaktlencséim is megérkeztek már jó rég
itten van a fekete xD ahhoz képest, hogy eddig ilyen "nagy" lencse nem volt még a szememben, tök kényelmes meg minden xD (mondjuk most már bánom h nem nagyobbat vettem xĐ)készülő Illumi cosplayem~
most visszatért a HunterxHunter fanságom, és már amúgy is ezer éve akarok belőle cpzni x) Kurapika-t is tervezem~ (már megvan a parókám, meg a piros lencsém~ ^w^)
és itthon csináltunk pár Rosieles képet múltkor csak úgy x) azt hiszem a csodás lakk kesztyűmmel még nem is volt képem xĐ (pfff, utálok kesztyűt varrni)



és itt a barna lencsém, bár itt inkább olyan mocsár színűnek néz ki O.O sötétben készült a kép ezért ilyen béna xD

1 megjegyzés:

beryl írta...

én leszek majd Killua * o *