2010. július 10., szombat

VC Cosplay~

Itthon ülök és várom a csodát...nemsokára Kamijo és én nem leszek ott, de inkább nem is gondolok rá...lehet, hogy bolond vagyok... x3 Két kedvenc japán énekesem van, akiknek a koncertjére biztosan elmennék...legalábbis eddig azt hittem, hogy biztosan mert most Versailles-ra mégsem mentem...bár a zenéjükért nem is vagyok oda...csak Kamijo-ért...azért a Lestat fejéért pontosabban. xD (hát nem a hangjért, nah xĐ)
Nah mindegy, nincsen nekem erre 6000 ft-m...ha legalább a zenéjüket hallgatnám és szeretném akkor persze, de így... xS Inkább cosplay~ :D

Bwááá és ha már cosplay, Mikaela-t mindenre ráveszem, kész vok... xD Nem is olyan nagy VC fan, mégis már a 3. szereplőt tervezzük akit majd cpzni fog. xDDD Most voltam nála pár napig és megcsináltuk Pandora-t meg Bianca-t (meg csináltunk Ayase-t és Armandot is, mindegyik home made természetesen lol), fúúú szerintem nagyon jól állt neki a szőke haj! *w* (az Oscar parókám xD) Anne Rice nagy örömére mindenkit végig cosplayelünk~ x'D

Bianca
Pandora
Armand - ez már régiebbi...csak most megcsináltam~


És ezek a Reninél készült home made modern kori Armandok~ xD :


2 megjegyzés:

beryl írta...

Jáj, te bolond, h nem jöttél, te!
(pedig olya szép fogsora van, és oylan puhi a keze x3) Mindig rád gondoltam, amikro Kamijou-t megláttam vagy valami....>.<

am...az Eli cosplayed... XD hát jó am! nekem tetszik! XD illetve.. nekem tesik^^ lol

ömm másra nem emlékszem h mit írtál...szal XD

Rosiel írta...

szeb ^^