2010. július 28., szerda

Nocturne~

Háhááá, Anne Rice nagy hitbuzgóságának vége...mmint gondolom valahol, valahogy még mindig "hisz", csak már nem tagja a keresztény közösségnek... :P Nah, mind1...mármint nem mindegy mert valamiért nagyon örülök (?! O.o) neki, pedig engem aztán egyáltalán nem izgat ki miben hisz... :o De...ezek szerint mégis...egy kicsit...vagyis csak az zavar, hogy ezt eltudják hinni sokan...pedig olyan kitalált, mint egy mese...de nem baj, tényleg! x3 Hmm...valamikor majd én is megyek templomba...mert szép... x3

Nem tudom még mit akartam írni, valamit a cosplayről de elfelejtettem...pfff... xD Rakok be képeket! :D

Armand~ *szivecske*

Csak úgy...mert kék...a Tooru-nek szánt parókában...x3
Doofenshmirtz Evil Inc. - ezt a Phineas & Ferb igazán tanulságos meséből loptam el! xĐ

2 megjegyzés:

Mantis írta...

Na ennek örülök, h végre nem nyomatja a vallásos maszlagot... Lestatot is így szarta el a végére...

Rosiel írta...

Jajam, bár én csak beleolvastam az utolsó kötetbe, (meg láttam miket írnak róla) de inkább kihagynám... x'D