2008. október 28., kedd

Shinsengumi tali~

Uwaaa~~~ nem is tudom hol kezdjem~
Szóóóval múlt héten pénteken megleptek a barátnőim egy szülinapi bulival! ^o^ Nagyon jó volt!!! (meghatódtam eléggé...de asszem láttátok xD) KÖSZIII!!! (bár ha belegondolok milyen vén lettem O_o")
Kaptam csomó posztert tőlük! yaaay~~~ meg habot (xD), meg lábtyűt, meg AS naptárt, meg marcipános itókát.
Nem is gondoltam volna, hogy szerveznek egy ilyet nekem! T^T Bár azért néha gondoltam, hogy itt lesz valami...de ennek a közelében sem jártam, szal jók voltatok! xD
És fél 7-ig sikerült fennt maradnunk! :Đ (hehe...nyertem Mirokuuu :P) De majd legközelebb.........le se fekszünk!!! *evil grin*
A Batman-t viszont kár, hogy nem tudtuk megnézni. :/ (Mondjuk volt helyette Pico 3 x'DDD)

Wááá, már nagyon várom a kövi talit! *-*
És köszi mindent még1szer! (●^o^●)v

Nincsenek megjegyzések: