2008. október 22., szerda

Nabari~ !!SPOILER!!

Itt volt egy bejegyzésem, de valamiért elb****a ez a sz@r!!! Majd talán újraírom...






Edit:
Végre eljutottam idáig, hogy leírjam a Nabari no Ou anime végét + ami most van a mangában! Muszáj leírnom, mert kifolyik már tőle az agyaaam! x3

Szóval az animéről: valami borzalom volt ahogy eltért a mangától...nem tudom miért, de engem nagyon zavart! Úgy éreztem így elvesztette a lényegét az egész... :/ Raikou meg nem halt meeeg!!! Nem is tudtam szomorú lenni miatta...csak néztem, hogy: ez most komoly?! O_o A mangában jelentem még él és virul! xD (najó, már 2 fejezetben nem volt benne de...na majd ezt kifejtem!)
Viszont Yukimi tényleg halál közeli élményben volt! T^T De ő is él, bár már nincs jobb keze, de legalább él... ^^" És mi volt az ahogy Yoite szétporladt ott a végén az utolsó 3 mp-ben?!?! Bár csak felirat nélkül láttam de nekem úgy tűnt, hogy nem Miharu tűntette el (elég meglepettnek tűnt :P)...akkor pedig meghalt...(valaki javítson ki könyörgöm, hogy ez nem így volt!!!!!) ez elég vicces, mivel az egész lényege az volt, hogy Yoite NEM akar meghalni...erre kötöget (WTF?!) és meghal... =_="

A mangát viszont imádom <333 size="1">(Tsukasa - elvileg, de ez igazából nem derült így ki - úgy lett (xD) hogy Yoite apja hozzáment egy másik nőhöz miután meghalt Yoite-chan anyja, aztán lett egy Tsukasa-juk xD)
Yukimi viszont említette Tsukasa-t (tőle van a cicája is~) szóval él...de akkor vagy meghalt Yoite anyja, vagy nem is ment hozzá az apja sohasem, vagy Tsukasa csak úgy van és nem testvére Yoite-nek.
Vagy esetleg Sora él?! (Végülis Miharu csak Yoite-t tűntette el) Talán így lenne a legjobb, hogy Sora él, de az anyja ugyanúgy meghalt, és így van a tesója is Tsukasa. De akkor vajon Sora fiú vagy lány? :/ (Nem hiszem, hogy megmaradt volna minden olyannak amilyen volt...)

De ha az lesz a manga vége, hogy az utolsó chapter utolsó oldalán találkozik Miharu Sora-val/Yoite-vel és olyan ismerősnek tűnik neki de már nem tudja honnan...akkor én megölöm a mangakááát!!! (bár én tuti ezt csinálnám! xD)
Bár még nagyon sok chp lesz odáig azt hiszem! x3 Hattori él, Kasa is van, Kairoshuu is...Shinrabanshou is, Thobari is készül vmivel...Kouichi-éket meg inkább nem is említem! @_@

Húúú...ez hosszú lett...szerintem biztos ki is hagytam valamit...mind1, legalább valamennyire kiírtam végre magamból! (^_^)v

15 megjegyzés:

Natsu~Hikari írta...

Engem ért a megtiszteltetés hogy először írjak kommentet. XDDD
Az idegesítő kislány újra jelentkezi~k.

Amint ezt elolvastam,(igen, egy huzamra, szünet nélkül, elolvastam! xD) olyan szinten beindult a fantáziám, hogy nem vagyok képes magamban tartani a dolgokat.

Ennek a cikknek különösen örültem. ^^
Nagyon boncolgattad a dolgokat. Ezeken én is elgondolkoztam. o.o Tényleg furcsa, ahogy az anime véget ért, deee... szerintem ennek... nemtudom. Van egy olyan érzésem, hogy ez így pont jó. XD Bár... amikor ott hirtelen...készpuff, és már nincs is Yoite... hát ott enyhén mondva leállt a szívem.
Jeej. Az animét előbb ismertem, utána néztem bele a mangába, ami annyira megtetszett, hogy annak is nekikezdtem. Elég nehézkesen megy az olvasás, a csodálatos angoltudásommal.

És...nemtudom mit akartam írni, de lehet hogy jobb is ha már nem gondolkodok, mert már tuti a hajadat téped tőlem és...és...

Mindegy, most már jobban érzem magamat. XD Köszönöm hogy végighallgattál. XD Arigatou...

Rosiel írta...

Dehogy tépem! xD Örülök h kommentelsz! Télleg! *-*

Igazából szerintem is jobb h vége az animének! Az elején nagyon féltem hogy egy 256 részes fillerekkel teli vmi lesz belőle... O_o Ahhoz képest ez így még mindig sokkal jobb!

Amúgy én is az animével találkoztam először! ^^ És mivel már az első rész nagyon megtetszett, gondoltam utána nézek a mangának is~ de nem gondoltam volna hogy ilyen jó lesz! x3

Hol tartasz a mangában? :D

Natsu~Hikari írta...

Úristen, itthalokmeg. XD
Nagyon örülök hogy ilyen hamar visszaírtál!
Háát, hogy hol, tartok a mangában... ez egy nagyon jó kérdés. xD
Egy különleges technikával olvasom. xD Szóval, megvan az egész amit eddig kiadtak... aztán abból van pár rész, amit úgy próbálgattam lefordítani, és valamennyit sikerült is megértenem belőle. xD Viszont vannak olyan fejezetek, amikbe inkább bele sem mertem kezdeni. xD Szóval... azokat profin elolvastam. xD De úgy nagyjából értem, hogy mi van. XD
Aztán... vannak oylan napok, hogy ebbeis belenézek, abbais... szal... ez ilyen "hikaris olvasási mód". xDD
Yey, ezt megmondtam..megint.
XD

Rosiel írta...

Ahááá~ nagyon cseles~! xD

Már olyan kíváncsi vagyok az új fejezetre! Aaa (pontosan nemtom hanyadik) de az előző előttit olvastad? Volt benne egy fura kapucnis valaki! El is nevezték LJ-n anti-Yoite-nek! xD Már nagyon kívi vok rá! O.O

Natsu~Hikari írta...

Aki... a korláton feszített, és a Hattori-gyerekkel telefonált? o.o
Nah, én is kíváncsi vagyok. Tökjó, hogy ez nem egy olyan "úgyistudomavégét" manga. xD

Rosiel írta...

Jaja! :D Remélem lesz róla szó a kövi chapterben! Meg mostmár Yoite sem ártana! T^T

Amúúúgy hogy csinálsz a blogodnak saját design-t? x3 Vagy "csak" fejlécet lehet feltölteni és egy sablon színét lehet kiválasztani? o.o

Natsu~Hikari írta...

Igen, én úgy csinálom... nem szoktam túlbonyolítani, szeretem ha van egy aranyos kis kép, és kész. XD

Egyébként... én már tűkön ülök, hogy hogyan fogja megoldani a mangaka a befejezést. Szegény Yoitét nagyon sajnálom...de... Miharut egy kicsit jobban! O.O Mármint... nah, biztos nagyon rossz lehet az amit érez.

Rosiel írta...

Oké...sikerült ezzel szar bloggal megint elszarnom ezt a bejegyzést... T^T és már el sincs mentve...********

Lehet majd én is úgy fogom :3

Natsu~Hikari írta...

Hogymeri... de egyébként sztem jó így a blogod ahogy van... úgysem a kinézet számít, hanem ami benne van.

De azért sok szerencsét. XD

Rosiel aki most nagyon mérges írta...

Már kezdem unni ezt a külsöt is xD
Áhh, nagyon mérges voltam!!! :@ És már nemtom visszacsinálni szal így marad... T______T

Tényleg! Animecon-ra szoktál járni? Most jössz?

Natsu~Hikari írta...

Soha sem voltam még ilyen helyeken... T_T Egy ideig nem is fogok. De elszeretnékmennii...
Majd talán nyáron.

Rosiel írta...

Pedig jók...csak nagy a tömeg~ xĐ
Most májusban lesz a kövi! :)

Ezt már akartam mondani: nagyon jóóó az avád! *-*

Natsu~Hikari írta...

Igen. Arra terveztem is, hogy elmegyek... de közbejött valami.
És köszi. *.* Van belőle több ezer... Nabaris... xDDD

Rosiel írta...

Jaja nekem is van, meg csomó képem~ *-* Mindent elmentegetek ami Nabaris xD

Natsu~Hikari írta...

Én is. =D Azthiszem 8ezer valamennyim van összesen. o.O De a mangát még bele sem számoltam. XD